HTML

Kockasajt

Vélemények, hülyeségek, képek... vagyis minden, ami egy blogra kell! ;)

Friss topikok

  • Carson: Jaja, gondolom... Álmodjál még szépeket! XD (2008.04.18. 21:27) Ájájj......
  • Carson: pff... nah megint az ego :P de csak azért a te érdemed, mert folyton emiatt rinyálsz XD és nem is ... (2008.04.12. 18:41) Taps, Taps, Taps... XD

Linkblog

Archívum

Itthon...

2008.04.18. 21:38 :: Carson

Tegnap és ma is itthon voltam. Visszamentünk az orvoshoz, mert nemhogy még mindig, de csúnyábban köhögtem... :s Szóval az orvos kiírt erre az utolsó két napra. Szuper izgi itthon ücsörögne, de legalább van net és tudok rajzolni is. XD

Nah szóval, ma találtam egy tök jó képet és mivel Nóó állandóan azzal zaklat, hogy mit rajzoljon, így hát én is nekiálltam... =) Tök jó eddig és jól is haladok. XD

Nem is tudom mit írhatnék, hisz nem csináltam semmit... Szval asszem mára ennyi... XD Csak gondoltam életjelet adok, hogy tudjátok még nem szűntem meg létezni. :PXD

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasajt.blog.hu/api/trackback/id/tr62432074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása