HTML

Kockasajt

Vélemények, hülyeségek, képek... vagyis minden, ami egy blogra kell! ;)

Friss topikok

  • Carson: Jaja, gondolom... Álmodjál még szépeket! XD (2008.04.18. 21:27) Ájájj......
  • Carson: pff... nah megint az ego :P de csak azért a te érdemed, mert folyton emiatt rinyálsz XD és nem is ... (2008.04.12. 18:41) Taps, Taps, Taps... XD

Linkblog

Archívum

Ájájj......

2008.04.16. 16:39 :: Carson

Basszus tegnap elkezdtem írni egy blogbejegyzést... Nah jó, írtam egy egész esszét, erre megint elment a net! Hát hihetetlen! Elegem van! A napokban folyton órákra kimarad a net. :@ Menjenek már oda ahova gondolom! :@

Ma utolsó két óráról eljöhettünk, de akkor is gáz volt. :S Fél órával előbb értünk le e Plázába és mindenki bámult minket... tök gáz volt... :S Mikor végre megjött a VIVA, már egy rakat ember volt. Nagy nehezen megkérdezték Mogyiék, h mégis hol van a Groovehous, hisz miattuk kellett elcipelni a Tündét. Kiderült, h nem tudtak eljönni... Pff... Még Zoláról se tudtunk képet csinálni... Inkább el is jöttünk. Áá, de elment előttem Zola! XD + lehet, hogy rokonok a Mogyival! :o Nah erre kíváncsi leszek! XD

Ma megint koriztunk! Velük! (L) És köszöntünk egymásnak! (L) Tök happy vagyok! Jah és tegnap este írt msn-en! Ő! Írt nekem! Nem én neki.... Ő nekem! Olyan cuki volt (mint mindig XD) (L). Bárcsak... bárcsak... :(
Nah, mindegy: Dóri! Szeressük őket együtt! (L)=)

Áh, tegnap kikaptuk a kémia dogákat! 1-es lett... :S És 1 rohadt pont kellett volna a 2-hez... Andor szerint kettesre állok, de még lehetek hármas... XD Oh, jee!

Hejj és az angol dogám ötös lett! :o Úgy, hogy hiányoztam összefoglalásról és nem is tudtam pár dolgot... Tanulni meg nem is tanultam nagyon... XD

Ding-ding-dong-dong... Amúgy ám teljesen jól vagyok... =) De most megyek matek házit csinálni... XD Pápá! =)

2 komment

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasajt.blog.hu/api/trackback/id/tr90428516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyi 2008.04.16. 16:50:50

nem lehet, hanem tuti, h rokonok vagyunk..:P

Carson · http://kockasajt.blog.hu 2008.04.18. 21:27:04

Jaja, gondolom... Álmodjál még szépeket! XD
süti beállítások módosítása