HTML

Kockasajt

Vélemények, hülyeségek, képek... vagyis minden, ami egy blogra kell! ;)

Friss topikok

  • Carson: Jaja, gondolom... Álmodjál még szépeket! XD (2008.04.18. 21:27) Ájájj......
  • Carson: pff... nah megint az ego :P de csak azért a te érdemed, mert folyton emiatt rinyálsz XD és nem is ... (2008.04.12. 18:41) Taps, Taps, Taps... XD

Linkblog

Archívum

Vasárnap...

2008.04.13. 20:26 :: Carson

Holnap suli, tanulás persze nuku... Nem mintha kellene valamit, nah de mindegy... Basszus, találtam egy játékot és teljesen rákattantam... :S XD Gitározni kell a gombok segítségével... Elég könnyűnek tűnik pedig annyira nem is az...  Ha ki akarod próbálni, itt megteheted: http://www.y8.com/games/Adagio

Szuper volt a mai nap mondhatom... Elegem van már ezekből az idióta emberekből... A fél napot velük kell tölteni és eltűrni a tudatlanságukat meg az egyéb hülyeségeiket... pff...
Amúgy remélem holnap jó idő lesz, mert akkor szoknya fel és... XD

Jah és hogy lehet ilyen csúnyán írni??? Kölcsönkértem Julistól a matekfüzetét, hogy lemásoljam azt, aminél hiányoztam, de bazz olyan olvashatatlan, hogy hihetetlen... :S

Rajzra akarok járni!!! Jó, tudom... ott a szakkör, csak simán vissza kéne mennem... DE megéri ez nekem??? Az a hülye tanár még rajzolni se tud... ha legalább megpróbálna segíteni vagy vmi... Meg mi az, hogy tervezzünk bútorokat?? Könyörgöm én csendéletet akarok... de a legjobb az lenne, ha végre megmutatná, hogy kell embert rajzolni... Jah persze! El is felejtettem, hogy nem tud rajzolni. :@ Szép kis tanár, mondhatom! :@

Huh, na asszem most egy kicsit megnyugodtam... Bocsi, hogy ilyenekkel tartalak fel... Majd holnap próbálok valami értelmes dolgot is írni... =)

Szólj hozzá!

Címkék: játék gitár személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kockasajt.blog.hu/api/trackback/id/tr77424106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása